tlhIngan-Hol Archive: Sun Oct 05 23:49:26 1997

KLBC: Requiem review

	Greetings Qov!
I'm resuming the Requiem's translation and sending what I have to you
in order to check it. I had to reinstall my Windows and I lost many things.

		Requiem

joH, SuvwI'pu' quvvaD ngeHbej roj yInob vaj chaH wovmoH qul boch
(Lord, give the cosmic peace to the honored warriors and the bright fire will ligh them)

Qo'noSDaq SoHvaD chanob nob
(They give you ritual gifts in Kronos)

Qo'noSDaq batlh naDlIj lubom
(They sing your commendation with honor in Kronos)

joHwI''e' lughoSqangbogh Hoch qa'pu', mu'meywIj tIQoy
(My Lord, for whom all spirits is willing to approach, hear my words)

jaw, HeSmey yIlIj
joH, HeSmey yIlIj
jaw, HeSmey yIlIj
(Lord, forgive our sins)

qaStaHvIS may''a' jajmey DI moj qo'  'e' qon qun
(The history recorded thath the world will become ashes during the days of the great battles)

jaj tu'lu'. jajvetlh chavmeymaj noHmeH nughoS joH
(There will be a day. In that day the lord will come to us in order to judge our achievments)

qo'Daq qa'pu' rI' ghoghmey chuS
(The loudly sounds will hail the spirits in the realm)

Hoch ghIj noHwI'. HeSmeychaj DIlmeH nargh Hoch qa'pu'
(The judge will scare everyone. All spirits will appear in order to pay their sins)

Hoch chavmey mah ngaSchu'bogh paq'e' tu'lu' poSchoHDI' tagh yojmaj
(There is a book wich contain all our achievements. Our judgment will begin as soos as the book is opened)

ba'choHpu'DI' noHwI' paq'e' laDlu'chu'. bIjDaj popDaj joq Hev Hoch
(When the judge has been seated, they will read the book. Everyone will receive his reward or punishment)

nuq jIjatlh. jIH QaH 'Iv jItoDlaHbe'chugh
(What I will say? Who will help me if I cannot save myself)

quv qa'pu' toDbogh joH'a', HItoD
(Great Lord, who saves the honored spirits, save me)

Dochvam yIqaw' quv joHwI': wo' jItoytaHvIS jIHegh. qa'wI' yIpuQ
(Rebember this, my honored Lord: I'll die serving the empire. Enrich my spirit)

__
Eduardo Edy Fonseca  ||   Belo Horizonte, Brasil
Pau Brasil: The brazilian's VGA Planets home page
http:\\www.Geocities.com\BourbonStreet\2460
QaghmeylIj tIchID yIyoH. Hovmey DIvan

Back to archive top level