tlhIngan-Hol Archive: Sun Nov 30 04:05:51 1997

RE: KLBC: Beginners Gramarian

ghItlh Qov:
> I'm following up your e-mail to the list,
> because I know that there are a number
> of active list members who started out
> with not much more than a misspelled {nuqneH},
> and I don't want you to have to take my word
> for the fact that you can learn tlhIngan Hol here.
> You will have to study your TKD and work at the
> language, but there is no better forum to practice
> tlhIngan Hol, be it your first sentence or your
> second Shakespeare translation. Tell him, guys ...

bIlughbej, Qov. jabbI'IDghomvam jImuvDI', jItamchu'. qaSDI' jar puS,
QInwIj wa'DIch vIlI'. Doghbogh Qaghmey law' tu' ghunchu'wI', 'ach
mutungHa'. QInmey vIlI'taH. DaH ghunchu'wI' cho'ta' SuStel, 'ej SuStel
cho'ta' Qov, 'ej jIpo' 'e' vIHar.
bIpo'choHmeH, yIqeqtaH!

pagh

Back to archive top level