tlhIngan-Hol Archive: Wed Nov 26 12:51:21 1997

Re: KLBC: mu'tlheghvam vIyajbe'

In einer eMail vom 26.11.97 07:48:39 MEZ, ghItlh ghunchu'wI':

>  ja' muHwI':
>  >I did pay attention while copying and I'm sure there is an apostrophe on
>  >{cha'}, and there was none on {SIQDI'}. I don't have the source here, but
>  >am sure it was like that.
>
>  I'm looking at *my* source for this:  Hamlet, lut 'ay' wej lut 'ay'Hom
wa'.
My source was not directly from Hamlet, but somebody else had copied it.

>    taH pagh taHbe'.  DaH mu'tlheghvam vIqelnIS.
>    quv'a', yabDaq San vaQ cha, pu' je SIQDI'?
>
>  It was obviously miscopied on its way to you.
exactly.

>  -- ghunchu'wI'
Is Hamlet available thru internet?  HTM language or just txt?

muHwI'
IKV Fek'lhr
Dark Vengeance Fleet
http://members.aol.com/Lieven/