tlhIngan-Hol Archive: Sun Mar 16 13:04:45 1997

Re: Klingon Times

> ghItlh SuSvaj
> > Perhaps, when the Empire first encountered the Federation, it
> had its warriors surgically altered to appear more human.  I have no idea
> why.<
>
> ghobe'.  mu'qaD qabqu' 'oH "Hab SoSlI' Quch"'e' 'e' yIqaw.

teH, 'ach chaq Hungmo' qabDu'na'Daj pegh neH tlhInganpu'.

> 'ej peqaw

should be "yIqaw"

 tlhIngan HolDaq peghItlh

*Daq* is used only in reference to a place that physically exists.  If you
want to say "Write in Klingon", it would be better to say something like:

		bIghItlhDI', tlhIngan Hol yIlo'

                                                        pagh *topic* 'oHnIS
tlhIngan Hol'e'!!!  'e'
> yIqaw!!!

jabbI'IDwIj vIghItlhDI', tlhIngan Holbej!  DIvI' Hol vIlo' je.

SuSvaj

Back to archive top level