tlhIngan-Hol Archive: Mon Jun 16 23:22:53 1997

KLBC: chu'

William  Cody wrote:

> vIchu'.  tlhIngan Hol vIjatlh.  roj chopong.  tlhIngan Hol Dun ghojDaq
> vIneH.  Qapla'!!

     jumuvmo' jIbel.  batlh Holmaj DaHaDjaj.  qech mu'tlheghDaq *KLBC*
vIlanmo', tugh Dujang taghwI' pabpo' quv, 'ej DuQaH.  narghDI' *KLBC*,
pablIj tughmoHlaH ghaH neH.  DaH nImISmoH qeSwI'pu' law'.

     I am glad you have joined us.  May you study our language
honorably.  Because I have added "KLBC" to the subject line, the
Beginners' Grammarian will soon answer you, and help you.  When "KLBC"
is used, only he is allowed to correct your grammar.  This way, you
will not be confused by an overabundance of advice.

wIvqu', law'wI'pu'vaD Holtej jIH
| Thaddaeus Vick, Linguist to the Masses |       [email protected]       |
| I could be wrong.  After all, there's  |                           |
|      a first time for everything.      | http://www.crl.com/~dvick |