tlhIngan-Hol Archive: Thu Jun 12 21:16:33 1997

Re: QapHa' De'wI'wIj

On Tue, 10 Jun 1997 20:34:46 -0700 (PDT)  Alan Anderson
<[email protected]> wrote:

> ja' charghwI':
> >chIm De'wI'wIj HoS Hal. juHwIj HoS Hal polwI' rIHmo' pem wov,
>
> jImIS.  HujwI' lurIH'a' 'otlh?

juHwIj DungDaq juHwIj HujwI' lurIH 'otlh. juHwIj HoS Hal rIH
HujwI'vam. HoS choHwI' rIH HoS Halvam. De'wI'wIj rIH HoS
choHwI'vam. De'wI'wIj HoS Hal rIH De'wI'wIj. chImDI' De'wI'wIj
HoS Hal, labmeH 'ej lI'meH De'wI'wIj HoS Hal rIHnISlu'. HoS
Halvam rIHlu'lI'DI' chuStaH vogh HablI' tlhegh, 'ej labHa'
HablI'wIj 'ej lI'Ha'.

> >HoS choHwI' poQlu' 'ej pIj chuS HoS choHwI'vam.
>
> chuS HoS lIngqu'wI' 'e' vIpIH.  chay' HoS choH HoS choHwI'raj?

jIHvaD neH HoS choHwI'wIj 'oH. 'ej ... Okay, in English. The
inverter does not create noise on the phone line, which I know
because I can use the modem while the inverter is on. It is the
interaction between the inverter and the laptop's battery
charger that creates the noise. I can run the laptop off
batteries while the inverter is on and it works fine. I also
have used the laptop while all batteries were removed, so the
charger doesn't work, and it worked fine (something I just
figured out from memory a few minutes ago). If I had remembered
this and associated it correctly, I could have just taken the
batteries out and gone online earlier. wejpuH.

tlhIngan Hol vIjatlhlaH 'ej ngoDmeyvam vIDel, 'ach qamISmoHbej
'e' vIpIH. vaj Hol vIlo'bogh vIchoH.

> >Qatlhqu' ghu'wIj. wa'Hu' *contra dance*Daq SaH be' chu'
> >vImuSHa'pu'bogh,
>
> maj...
>
> > 'ach "caller" ghaH loD chu''e' muSHa'taHbogh be'vam.
>
> va.
>
> >wejpuH.
> >...puchpa' vIghoSlI'DI'...
>
> [I found the literal translation of this phrase to be a bit amusing.]

Well, I MEANT the literal translation. I was headed in the
direction of the bathroom. wej pa' vIpawpu'.

> >...'ej jach wa'maH wa' DIS be'qochwIj be'qochDaj chu' je.
>
> mu'tlheghvam vIyajbejbe'.
> "My eleven-year-old female-partner and her new female-partner shout."?

ghobe'. "My eleven year female partner... cry out." qaStaHvIS
wa'maH wa' DIS maghomtaH. 'ach maghomtaHmeH QatlhchoH Qu'.
maghomHa'. mawav. bang chu' tu'ta', 'ach pagh vItu'pu'.

> > Haghqu' chaH. chuSbej parmaqDaj.
> >wejpuH.
> >HeghmeH QaQ jajvam.
>
> 'ach DaHjaj batlh bIHeghrup'a'?

batlh jIHeghrupbejmeH HoSnIS qa'wIj. loQ luj qa'wIj. rut HoS.
rut puj. choHlaw'taH.

> -- ghunchu'wI'

charghwI'

Back to archive top level