tlhIngan-Hol Archive: Sat Jul 12 09:04:37 1997

Re: We are klingons

On Fri, 11 Jul 1997 18:28:34 -0700 (PDT)  Ty Cobb
<[email protected]> wrote:

> SPEAK ENGLISH

DIvI' Hol wIjatlhmeH Qu' 'oHbe' Qu'maj.

We are not here to speak English.

>> ja' Ty Cobb-qoq:
>>>There is no such thing as a Klingon.  Do you people understand that
>> >you are attempting to learn a language that NO ONE really speaks.

ghobe'. Holvam wIghojmeH maQapbej. bIjatlhmeH not bIghoj vaj
bIram.

Actually, we are succeeding in learning a language that WE
speak. If YOU don't speak it, that does not give you
significance here.

>> wejpuH.  Daqlaw'taH qoHvam yajbe'taHvIS.
>> ghaHvaD neH jIjangta'.  Holmaj vIQIjta'.
>> chaq yajchoH ghaH.  ghaytan mej neH.
>>
>> -- ghunchu'wI'

charghwI'

Back to archive top level