tlhIngan-Hol Archive: Thu Jul 10 19:46:59 1997

lutHomwIj

Here is a little story I wrote to test my Klingon.

Qo'noSDaq ram tam. ngemDaq yIt Human mob. nagh tu'. naghDaq ba'. nujDaq
tlhIchjan lan 'ej 'oH meQ. lotlhwI' ghaH. maSDaq wov legh. ngemvo' yIt
tlhIngan SuvwI'. ghaH legh Human. <nuqneH> jatlh. jang SuvwI' <jIwamtaH
'ej pagh vIneH>. <SoH 'Iv> jatlh SuvwI'. <lotlhwI' jIH 'ej 'avwI'pu'vo'
vIqettaH> jatlh Human. <jISov> jatlh SuvwI'. Hagh ghaH. tlhIchjanlIj
chagh Human. naghvo' Sup ghaH 'ej qet ghaH. HumanDaq Sup SuvwI'. Human
DuQ SuvwI'. jach Human 'ej Hegh ghaH. Qam SuvwI' 'ej <Qapla'> jatlh.
<maj HoHvetlh> jatlh 'ej ngemDaq ngab tlhIngan SuvwI'.

NOTE: tlhIchjan = smoke device, it was the best I could come up with for
cigarette.

I wrote as I went along, and never wrote an English version. I wasn't
sure on the use of "jang", I based it on the use in the last line of the
second Klingon joke, the one that starts "Qo'noSDaq paw cha' DIvI'beq".
I hope I got it write.

Qapla'

|   'elren HoD, IKC q'rataq, KWS | [email protected]    |
|     'ej Sarq Hurgh lIgh lIghwI' Hurgh 'e' vIlegh      |
| 'ej Hegh 'oH lIghwI' pong'e' 'ej rop 'oH Sarq pong'e' |
Get Private Web-Based Email Free http://www.hotmail.com

Back to archive top level