tlhIngan-Hol Archive: Tue Dec 30 14:33:54 1997

Star Trek: Klingon

*Hov leng: tlhIngan* Quj vIje' vIneH. Quj ngevmeH pa'Daq vIra'ta'(*)
'ej qaStaHvIS wej Hoghmey vIloStaH. qaSpu'DI' Hoghmeyvam, ghogh
HablI' vIlo'taHvIS ngevwI'vaD vIghel <nuqDaq 'oH QujwIj'e' jay'?>.
<vIHIjlaHbe'> jatlh ngevwI'.
vaj DaH tlhIHvaD vIghel: *ISBN* mI' ghaj'a' Quj? *ISBN* ghajchugh,
vummeH pa'DajDaq ra'laH SoSwI' be'nI'.

Does anyone know if Star Trek: Klingon has an ISBN number? If so, my
aunt can order it at her work. (The local game store says it's
undeliverable, but because my aunt works at a publisher, she can get
anything with an ISBN. At least, I hope so :)

(*) Is {ra'} ok for order in this sense?

/Doneq
______

Back to archive top level