tlhIngan-Hol Archive: Tue Dec 16 14:34:39 1997

RE: {Hogh} (was: Re: KLBC: Short and Easy)

Qov wrote:
>> }nganpu' Hogh tIHoH
>>
>> chaq *Friday*mey wInop 'ej *Monday* law' DIchel?

> I just caught myself in a prefix error.  SuQong'a'?
> qatlh botu'be''a'?  :)

> {*Friday*mey DInop} I should have said.  Hagh
> qoHpu' neH HeghtaHvIS SuvwI'pu'.

Earlier, Qov also responded to me:
>> cha'leS mon HeHDaq maSaq 'ej nganpu' wIHIv
>> 'ej yuQvam wIchargh. tlhIngan maH.

> majQa'. Watch prefixes, though.  The prefix for
> "we" changes whether the third person object is
> singular or plural.

toH! nIb Qov Qagh QaghwIj je. reH latlh qabDaq qul tuj law' Hoch tuj
puS.

I should have know that: one of my former passwords was based on the DI-
prefix. I also lost in the memory game at the qep'a' because of a prefix
error (vI- instead of jI-, I think). not ghoj qoHpu'.

pagh

Back to archive top level