tlhIngan-Hol Archive: Sun Dec 07 11:35:50 1997

Re: lurkers

On Sun, 7 Dec 1997, Qov wrote:
> If you know fifty words of vocab and can construct simple OVS sentences with
> them you will know enough Klingon to carry on conversations at qep'a'.

tlhIngan Hol mu'mey vIyajbogh law' cha'vatlh tlhIngan Hol mu'mey puS. 'ach
naDev puSqu' tlhIngan Hol mu'tlheghmey vIyajlaHbogh! jIghojtaHnIS.

'olIva'

| Oliver PEREIRA  | [email protected]    ***VIVU ESPERANTO!***  |
| Selwyn College, | See the Cambridge Esperanto Group's web page at  |
| Cambridge       | http://www.cl.cam.ac.uk/users/etg10/keg/         |
| CB3 9DQ         | It's really good! (Because I didn't write it.)   |