tlhIngan-Hol Archive: Tue Apr 15 02:38:48 1997

KLBC: Re: tera'ngan HIp vItu'be'

Gary Cowell (QI'HoS wrote:

> wa'Hu' tera'ngan HIp chu' vIje'nIS 'ach Hochmey vIlegh mach pagh tIn.
>
> porghwIj Hujbe' vaj qatlh tera'ngan HIp lugh vItu'be'

nuqneH, QI'HoS

qay'pu' je waqwIj.
(I too had a problem with my shoes)

waq chu' vIje'nISDI' waq vIparHa'bogh 'e' vISambe'
(When I needed to buy new shoes I couldn't find some who I liked)

poH'a' qaSvIS waq vISam
(After a long time I finally found them
Lit: A long period of time occured while I find shoes.
Is this sentence OK? Is there a better way to express time?)

'ej DaH waq rap vIje'taH!
(And now I always buy the same shoes!)

Qapla'
-Mago
*      Diego "Mago" de Miguel       *   e-mail: [email protected]   *
*       Architecture student        *  http://www.aq.upm.es/~a26979  *
*       yIn Dajuvchugh DIS tIlo'Qo'.  tlhInganpu' yay tIlo'.         *