tlhIngan-Hol Archive: Wed Sep 11 06:24:30 1996

Re: tlhoraQ puqloDpu' lut, 'ay' wa'

lutHomDaq ghItlh tereS:
> >  jIbchaj Sevbe' choljaHmey.

jang SuStel:
> jagh Sevlu'.  jIb SevlaHbe' choljaH.  <ngaS> yIqel.

jIQoch
lutHomDaq mu'vam lo'mo', <Sev> lo'laHlaw'
     I like this construction, as a poetic device.  The image of containing
one's hair like an enemy was one that I rather liked.  Of course it is not
correct in standard usage, but I think it works here.

taDI'oS vIq, law'wI'pu'vaD Holtej jIH
|  Thaddaeus A. Vick, Linguist to the Masses   | mailto: [email protected]  -or-  |
|                                              |         [email protected]     |
|  gules, on a saltire argent voided azure,    |                              |
|  thirteen mullets of the second. Yeeha.      |  http://www.crl.com/~dvick   |