tlhIngan-Hol Archive: Thu Nov 28 12:09:40 1996

Re: HolQeDmey puS vIlaDta'.

jatlh charghwI':

> > jupmey,
>
> bItlhaQ.

'e' vISov. {{:-)

> > reH mu'mey QaQ ghItlhlaw' Qanqor. tlhInganna' ghaHbej Qanqor!
>
> HIja'! valqu' Qanqor.

I was going to suggest that Qanqor's column be published separately for
those who are too stingy/broke/lazy to order all the HolQeD's. Then I
re-read HolQeD 5.3 and noticed the bottom of page 13 ...

<<qechmey nIb chenmoH yabDu' val>>

> > qatlh pIj jabbI'IDghom lo'be' Qanqor?
>
> qaStaHvIS DISmey law' maHvaD vumqu' Qanqor, 'ach QopchoH 'ej mejpu'.
> chaq chegh, 'ach vIpIHbe'.

Do'Ha'. 'ach meqDajmey vIvuv.

> > chaq vumqu'taHmo' trI'qal Qanqor je, jabbI'IDmeychaj ngeHlaHbe'. qar'a'?
>
> bIqarlaw'.

Do'Ha' je. tugh cheghjaj trI'qal Qanqor je.

nI'jaj yInlIj, 'ej batlh bIHeghjaj.

Qorbeq

--

|  http://www.parallel.demon.co.uk   | reH jIghojtaH --- "Always learning" |