tlhIngan-Hol Archive: Thu May 23 10:32:06 1996

*Helsinki*ngan vInej

Helsinkingan SoH'a'?  tugh HelsinkiDaq EstoniaDaq je jIleng.

I'll be in Helsinki on June 16th and staying one or two nights before
a bike tour of the Baltics.  I know there are Finns on this
listserver.  Are any of you within easy biking distance of Helsinki?

tlhIngan Hol'e' jatlhbogh Finlandngan vIQoy vIneH.
*Hoch* tlhIngan Hol vIQoy vIneH.

I wonder if Latvian customs officials ask "yIHmey Daqeng'a'"

Robyn Stewart - NLK Consultants Inc. - [email protected]

Back to archive top level