tlhIngan-Hol Archive: Fri Mar 29 07:28:02 1996

Re: Nice picture

>Date: Thu, 28 Mar 1996 13:43:05 -0800
>From: "William H. Martin" <[email protected]>

>According to Soqra'tIS:
>>
>> HaSta De' 'aH je vIghaj
>> chomechqang'a' charghwI'
>> peghlI' vIpolqang
>> tammoHwI' DaDIjqang'a'       >}};-)#

>rut De' pegh Sovlu'chugh vaj Do'Ha'. tlhInganna' DabuQ
>DaneHchugh vaj bIyepnISchu'. qaDIlmeH bIyIn 'e' vIchaw'taH.
>SoHvaD yapnIS ghu'vetlh.

Just a comment on the use of "DIl" here.  Our translation of "DIl" is "pay
for", which implies that the object of DIl is the thing being paid for, not
the recipient of the money.  I've tried to avoid using it as charghwI' has
here (saying things like "paq DIlmeH, HoDvaD HuchDaj nob.")

~mark

Back to archive top level