tlhIngan-Hol Archive: Thu Jan 25 20:50:58 1996

Re: KLBC -- **NEWBIE ALERT!**

> > Maybe you intended to say
> > "I want to practice with others"?  Klingon grammar would make that
> > {jIqeqmeH latlhmey vItlhej vIneH} "I want to accompany others in order to
> > practice."

> Are the others scattered all about? jIqeqmeH latlhpu' vItlhej
> vIneH. wej qa'vInlIj Datlhutlhlaw'pu'.

jIQoch.  latlh jIH, latlh SoH; latlhpu' maH, 'ach latlhmey maH je.
think about it -- we're all scattered about, aren't we?  we're sort-of
together, "virtually" through the 'Net, but few of us are together
_physically_.  (sorry to resort to english; i'm having trouble finding a
way of phrasing this part of the argument in klingon and the lab is
closing soon...)

> > -- ghunchu'wI'               batlh Suvchugh vaj batlh SovchoH vaj

> charghwI'

--naQ'avwI'

*&* naQ'avwI':  batlh reH qa'vIn'a' toy'rupchu'qu'taHjaj ghaH!
*&* Silauren, Half-Elven / naQ'avwI' / http://sunsite.unc.edu/quack

Back to archive top level