tlhIngan-Hol Archive: Tue Jan 23 00:14:10 1996

Back to archive top level

To this year's listing

Re: tlhingan De'wij yilaD | 960122

> 'iH jaj qar'a'?

jISaHbe'

> tlhingan De'wij yilaD

toH, tugh 'e' vIta'nIS. 'ej jIHvaD tlhIngan Hol Dajatlh 'e' vItu' vaj
SoHvaD tlhIngan Hol neH vIjatlh. mu'ghomwIj vIghajbe' 'ach loQ jIpo'.

> http://www.sci.fi/~pob41/
> pick kielisivu|tongue page

luq.

> Samin suomenkielinen klingonisivu - myos aanet mukana, kuuntele! (c:
> Klingonin kielioppi lyhyesti, lauseoppi puuttuu.

'ach Qoy'moHwI' vIghajbe'! 'e' DaqawlaH'be''a'?

> If you have a klingon page please send me the URL.

wej wa' vIghaj. 'ej wa' vIghajDI' puS tlhIngan Hol ghajbogh, <linkkeja> ghaj.

> Sami.

Ainiin, kun kerran olet ja tunnet kielimiehia niin voisitko tarkistaa
ettei "umplx piks syzk bkov kuv" tarkoita mitaan volapyykiksi.

Back to archive top level