tlhIngan-Hol Archive: Mon Jan 08 19:06:51 1996

nav jabbI'ID

nav jabbI'ID lupwI' waQbej Hap'e' peDlu'pu'bogh, Qu'vatlh. HutHu' "HolQeD"
QonoS paqHom vIloSlI' -- ghuy'cha' -- 'e' vItagh. DaHjaj vIHevmo', ghommajvaD
De'Daj vIqel net chup'a'? tuvlI''a' je latlh?

Is it safe to start discussing the stuff in the latest and gratest HolQeD
without spoiling it for you other kids? If so, mark the space on the left:

Anyhoo, I'd like to know if I can get in contact with Qanqor; I'd like to do
an interpretative review of his story and want to know if he approves. (chaq
jaS muja': "va Qo', yIQubqu'Qo'. lut DatIvnIS, Dapojbe'taHvIS jay'. 'e'
qaghojmoH, 'oy'naQ vIlo'taHvIS".)

ghuy'Do

Back to archive top level