tlhIngan-Hol Archive: Sat Dec 21 06:51:14 1996

RE: Carl SaganvaD gha'tlhIq

On Saturday, December 21, 1996 3:01 AM, Terrence
Donnelly[SMTP:[email protected]] wrote:

SuSvaj:
> >> tlhIngan Hol De' ghajbe' jabbI'IDvam ej 'e'vaD vIthlIj.

Holtej: (me)
> >	tlhIngan Hol De' ghajbe'mo' jabbI'IDvam vItlhIj

ter'eS:
>         tlhIngan Hol De' ghajbe' jabbI'IDvam vaj vItlhIj

I considered this.  Why do you want to avoid suffixes?  /-mo'/ gives
precisely the intended meaning.  Yours works too, of course, I'm just
curious why you'd want to avoid using /-mo'/.  We have such few tools
available to us with Klingon, no sense in *not* using one when it's
appropriate.

> >> SuSvaj
> >
> >--Holtej
> >
> -- ter'eS