tlhIngan-Hol Archive: Mon Dec 09 16:17:27 1996

RE: yuch

December 09, 1996 9:15 AM, jatlh taDI'oS:

> > tlhIngan yuch SuQ law' terra'ngan yuch SuQ puS.
> > (yes, toxic, we drink poisened tea too :)
>      I never liked this.  Worf didn't say the tea was poisonous
> to Klingons, just to humans.  Drinking poison to show your
> strength sounds like going out in a storm to make it obey you.
> qoH quvbe' SuS

tlhIngan Hol yIjatlh!

tar ngaSba' Dargh.  SuQchugh Dargh 'ej tlhutlhchugh tlhIngan, toDuj tobta'.
ghaytan ropchoH tlhIngan burgh tlhutlhDI', 'ach 'utbe' Hegh.  chaq HoHlaH
Dargh, 'ach HeghQo' tlhInganna'!

jatlh wo'rIv: <Dargh yItlhutlhQo'!  Humanpu' HoHbej.>  vaj tlhInganpu'
HoHbejbe', 'ach chaq HoHlaH.  yaj'a'?

--
SuStel
Beginners' Grammarian