tlhIngan-Hol Archive: Wed Oct 18 10:01:41 1995

Re: Hoghvam bom

ghItlh Lawrence:

>DaQtIq  writes:
>> (BTW: I'm using *mu'tlheghHom* for line of poetry.
>>       Does the ordinal come before or after the noun:
>>       vaghDIch mu'tlheghHom ghap mu'tlheghHom vaghDIch?)

> I believe ordinal numbers follow the noun they describe.
> For example, qep'a' wejDIch.

Qu'vatlh! bIlughba' 'ej jIQIpba'. HIvqa' veqlargh!
qep'a' cha'DIch vIlIj 'e' yIHarQo'! qep'a' wejDIchDaq Salegh vIneH.
Qe'Daq Qanqor HoD boghomtaHvIS megh boSopDI' vaj SuvwI' Damoj.
nentay rur wanI'vam.

charghwI', yoDtargh, majIq, ghuy'Do, Seqram, Lawrence: boQoch'a'?

- DaQtIq

Back to archive top level