tlhIngan-Hol Archive: Fri Oct 13 11:53:50 1995

Re: cha' bom

On Fri, 13 Oct 1995 DaQtiq wrote:

>Hopbogh bangwI'vaD wa'DIch bom vInob. chu'bogh bangwI'vaD cha'DIch bom vInob.
>wa'DIch bomaS pagh cha'DIch bomaS. HIjang!

Okay, but I'm doing this in English, before my network goes down again.

>wa'DIch:
>
>matay'be'bej 'ach maS rap wIbej
>porghlIj vIleghlaHbe'
>qaleghtaH
>
>matay'be'ba' 'ach SuS rap wIHot
>'IwlIj vIlarghlaHbe'
>qalarghtaH
>
>matay'be'law' 'ach qa' rap wI'Ij
>ghoghlIj vIQoylaHbe'
>qaQoytaH

Boy were you heartbroken or what?  Unfortunately I keep thinking of the song
"Somewhere Out There" being sung by mice.  Not a good mental picture for a
Klingon.{{;-)   >

Overall?  My human side is going "Awwww."  My Klingon side...  well she's about
to strangle something, so let's not ask.

>cha'DIch:

>matay'be'chugh vaj jIyonHa'bej
>ghomchuqDI' mInDu'maj
>jaH 'IwwIj
>
>matay'be'chugh vaj jIyInbe'bej
>HotchuqDI' wuSDu'maj
>meQ 'IwwIj
>
>matay'be'chugh vaj jInaQbe'bej
>HughwIj pe'DI' pachlIj
>jach 'IwwIj

maj.  I'd throw heavy objects if someone sang this to me!{{:-)   >
Very Klingon, very romantic.  vIparHa'

r'Hul

- DaQtIq

Back to archive top level