tlhIngan-Hol Archive: Sat Nov 04 19:57:08 1995

DujHom chu' vIje'nIS

ghorqa'taHbogh DujHomDaj Delpu' tlheghmeQ.
ghu'wIj QaQ law' tlheghmeQ ghu' QaQ puS.
Qap DujHomwIj 'ach nom ngo'choHtaH.
ghegh lIghtaHghach.
raghtaHlaw' HoS.
qalchoHtaH DujHom Hur.  DI Doq rur.
DujHom Hur qalmoHlaw' pey.
"Delco"Daq jIvum.
vagh ben pa' loQ QapHa' luch 'ej muDDaq pey tlhuch luchvam. (*1)
DujHomwIjDaq SIS pey jay'!
DujHom law' HIvlaw' pey vaj tI'lu'meH Huch law' nobnIS "Delco".
Huch vIpol 'e' vIwuq.  vaj vIngevDI'
vItI'chugh Huch vIlajbogh law' law' vItI'be'mo' Huch vIlajbogh law' puS. (*2)

"Astro minivan" je'qang'a' vay'? :-)

-- ghunchu'wI'

(*1) Wow, a timestamp, a locative, and an adverbial at the same time!
     It makes sense to me, but of course I'm the one who wrote it.

(*2) This is the most convoluted sentence I've ever written.  I expect
     at least some of you to understand it; are there any suggestions
     from the long-timers on how to do this any better?