tlhIngan-Hol Archive: Tue Jan 03 15:03:41 1995

Re: Kahless' rival

On Tue, 3 Jan 1995 [email protected] wrote:

> I may have asked this before here, or someone else may have as well, but I
> can't recall if anyone ever an answer. What is the name of the guy Kahless
> overthrew?? I have various random sources giving me names like Mog, Molor,
> Morag, Morab. What is his name?
>
> -=-G-=-
>

> chaq naDev Hu' vItlhob 'ach DaH vISovbej vIneH. 'Iv SughHa' qeylIS? nuq 'oH
> pongDaj'e'??
>
> -=-gh-=-

rurchuqbogh pongmey ghaj cha' tlhInganpu'.

1.  tlhIngan voDleH ghaH Molor'e' jeybogh qeylIS.  betleH wa'DIch
lo'taHvIS, Molor HoH qeylIS'e'.

2.  qeylIS loDnI' ghaH Morath'e'.  nepta'mo' Morath, qaStaHvIS wa'maH cha'
jaj Morath Suv qeylIS.

yoDtargh

Back to archive top level