tlhIngan-Hol Archive: Thu Dec 07 12:00:57 1995

Colors? What colors?

 uu> From: "Garrett Michael Hayes" <ur-valhalla!cslinc.com!ghayes>
 uu> Subject: Colors? What colors?

 > I'm sure that it would be easy enough to use the {xxxvI'} method once one
 uu>                          romuluSngan mImey rurlaw' ! -----^^

nuqjatlh?  toH!  "mInmey" DaghItlh DaHech, qar'a'?  qatlh "mInmey" DaghItlh?
"qogh" DaghItlhchugh, chaq jIQochbe'.

 uu> 'etlhqengwI'

Qob

(BTW: {qogh} is from HolQeD 2:4, page 17: "{qogh} refers to the flap of skin
or cartilage or whatever it is that sticks out on either side of the head."

| la'Hom Qob vestai-qutvaj, yaS cha'DIch qumpIn je, tlh.w.D. quttaj |
| jogh boQDu''a', *North jogh, maS Hurgh yo', Qojbogh tlhIngan ghom |
|                tlhIngan Hol HaDwI'pu' yej ghojwI'                 |
|               [email protected]                 |