tlhIngan-Hol Archive: Sun Nov 13 10:32:11 1994

A Prayer

 uu> From: "Mark E. Shoulson" <ur-valhalla!cs.columbia.edu!shoulson>

 >From: [email protected] (Bill Willmerdinger)

 >pIj mughtaHvIS mu'mey mabuS net tu'bej 'ej qechmey mabuSbe'.

 uu> "mamughtaHvIS" Daja' DaneH, qar'a'? :)

Oh, poop.  Yes, "mamughtaHvIS".  (You mean that's the only mistake I made?
Kahless is smiling on me!)

 in> From: "William H. Martin" <ur-valhalla!jm.acs.virginia.edu!whm2m>

 in> Ahem.

 in> pIj mamughtaHvIS mu'mey DIbuS net tu'bej 'ej qechmey DIbuSbe'.
 in>     ^^                  ^^                           ^^

 in> I figured, while we are getting compulsive about prefixes, we
 in> should not forget all of the ones that weren't right. qar'a'?

Okay, I knew it was too good to be true.  Kahless has a nasty sense of humor,
he does.

+ Sogh Qob vestai-qutvaj, Second Officer, IKV Crystal Dagger, KAG     +
+                    Member, Klingon Language Institute               +
+ Internet: [email protected]        +
+ Fidonet : Bill Willmerdinger @ 1:2613/477.1701                      +

... Qob jIH!  quttajDaq Qob.  'ej tevwI' 'oH Dujvam!

Back to archive top level