tlhIngan-Hol Archive: Sat Jul 23 00:11:21 1994

Re: lut wa'DIch: Holtejvo'

Holtej,

I LOVE your twist in the plot. So, since I was first sending
the story to you, yours is now lut wa'DIch and will remain so
as it evolves. The one to Do'val is very much alive and is now
lut cha'DIch. If others join in at any point to any story,
those stories get new names. Since *I* started this, I declare
myself arbitor in all instances until we all give up on this
and somebody else does something else.

Okay?

> The story so far:

> vay' Huj largh Holtej. nISwI'Daj pep 'ej tu'meH targhDaj ngeH.
>
> mejta'DI' targhDaj, pIw Hal 'oH targhDaj'e' 'e' tlhojpu'.
> " 'Errgh," Qub.  "targh chu' vISuqnIS."

charghwI' continues:

chegh Holtej targh. nujDajDaq nagh mach qeng targh. Holtej
qamDu'Daq naghvam chagh targh. Holtej qabDaq legh targh
vIHtaHvIS targh 'o'. targh nIS Holtej. targh ratlhwI'mey meQ
DungDaq yIt Holtej. "QIpchu'ta' Ha'DIbaHqoq!"

Anyone considering this to be an especially interesting
storyline can join in. Out of chaos will perhaps come many
interesting stories. We can control this better in the future,
but for now, it has not yet accomplished getting out of hand.

charghwI'

Back to archive top level