tlhIngan-Hol Archive: Sun Jul 17 12:56:34 1994

Re: Talk like a Klingon

Qu'vatlh!

Thanks to janSIy for pointing out my mis-read on DBarron's suggested
revamp of {qatlh naDev SoHbe'} which Krankor asked of him, re: the
qep'a'.  DBarron suggested: {qatlh bISaHbe'?}, and I saw {SaH} as
{SoH}, and reacted critically.

David: Hagh qoHpu' neH HeghtaHvIS SuvwI'pu'

qorDu'wIj batlh vItoD 'e' vItul

--Holtej

Back to archive top level