tlhIngan-Hol Archive: Mon Feb 28 01:40:42 1994

taglines

I have a list of taglines I captured from a Klingon EchoNet. I have not
corrected them but I can leave that to you.
meHvo' tlhIngan wo' Duj quttaj
*From the Bridge of the Imperial Klingon Vessel Crystal Dagger

tlhIngan wo' Duj quttaj, Dung jogh, maS Hurgh yo', tlhIngan HIv ghom
*IKV Crystal Dagger, Northern Quadrant, Dark Moon Fleet, KAG

batlh Daqawlu'taH
*Translation: You will be remembered with honor.

batlh DavI'be' Dalmo' jagh DaHoHchugh
*There is no honor in boring an enemy to death.

bel wIghajtaH'a'
More [Y,n,=]?

*Are we having fun?

be'ngev'eghqangwI' ghaH
*She's a whore.

bInajtaHvIS qeylIS Daghomjaj
*May you encounter Kahless in your dreams.

bIngSuSDaq reH Qamjaj targhlIj
*May your Targ always stand down wind!

bIngyopwaHwIj yISop
*Eat my shorts!

bIr jabchugh nIvbogh nay' 'oH bortaS'e'
*Revenge is a dish best served cold.

bIrchoH tera'nganchabwij
*My human pie is getting cold!

bIyInjaj nI' 'ej bIchepjaj
*Live long and prosper.

DaH bItuQHa'moHegh Deanna 'ej bIQot...
*Deanna, take off your clothes now, and lie down...

DaH matIv'a'
*Are we having fun?

Deghmey? Deghmey DIghajnISbe' maH jay'!
*Badges?  We don't need no @^%$! badges!

Doch luQoy DaneHbe'chugh, yIjatlhQo'.
*If you do not wish a thing to be heard, do not say it.

Duj tIvoqtaH
*Always trust your instincts.

DujwIj tIn law' DujlIj tIn pus... may'Duj 'oH DujwIj'e'!
*My ship is bigger than your ship... My ship is a
* Battle Cruiser!

logh 'oH, logh 'oH, tIn 'oH, bIr 'oH, Hurgh 'oH...
*It's space, it's space, it's big, it's cold, it's dark....

loghDaq, bIrSuvwI'pu' chaH Hoch SuvwI'pu''e'
*In space, all warriors are cold warriors.

Hab SoSlI' Quch!
*Your mother has a smooth forehead!

Hagh qoHpu' neH HeghtaHvIS SuvwI'pu'!
*Only fools laugh while warriors die.

Hovmey So'be' bIngDaq rInbogh Hoch Dochmey luqawlu'
*All things done beneath the naked stars are remembered..

Human bIneH'qu'eghchoHjaj
*May you WISH to beome human!

jabwI' qaghwIjDaq ghew puvwI'
*Waiter, there's a fly in my qagh.

jagh lucharghlu'ta'bogh HuH ghopDu'lIj lungaSjaj
*May the bile of the vanquished fill your hands.

jat HoH taj
*The blade kills the tongue.

jiH'e' muvuvtaH pagh
*I don't get no respect!

jItlhob'egh, bIHeghneH jaj QaQ 'oH'a' DaHjaj'e'
*Ask yourself, is today a good day to die?

jIQub vaj jIwuQ
*I think, therefore I have a headache.

joH'a'pu' chaHchugh, QaHQo' chaH, 'ej ruv lughaj HoSwI'pu'.
*If there are gods, they do not help, and justice belongs to
* the strong.

jol yIchu'!
*Activate the Transporter Beam!

lo'laHbe' Heghpu'bogh Doch
*A dead thing is without value.

lujDI' Hoch, naDev bIngpIp yIlan
*When all else fails, place your butt here.

matay'DI' vIHtaHbogh bIQ rur mu'qaDmey
*Curses flow like water when we're together.

matIv'egh'a'
*Are we enjoying ourselves?

meQtaHbogh qachDaq SuvtaH qoH neH
*Only a fool fights in a burning house.

mev jabbI'ID
*End Transmission.

naDev tlhlnganpu' tu'lu
*There are Klingons around here.

naDev yIHmey tu'lu''a'
*Are there tribbles around here?

naDev yIn val tu'lu'be'
*There's no intelligent life here.

nuqDaq yuch
*Where's the chocolate?
nuqDaq yuch Dapol?
*Where do you keep the chocolate?

nuqDaq 'oH puchpa''e'...    jIropchoH...
*Where's the bathroom?  I'm starting to get sick...

poHmeyDaq Dajbogh SoH bIyInjaj
*May you live in interesting times.

poHvo' cuch peD je maghoS
*We come from a land of ice and snow...

qagh: nIQvaD 'oHtaHbe' neH!
*gagh: it isn't just for breakfast any more!

qagh... SuvwI'pu' nIQ
*gagh... Breakfast of Warriors!

qagh SopQo' ghaH
*He refuses to eat gagh.

qamDu'majDaq Hegh qaq law' qIvDu'majDaq yIn qaq puS
*Dying on our feet is better than living on our knees!

qaS g'dayt...  qaSbejqu' g'dayt
*Shit happens...  Shit most definietly happens.

qaStaH nuq jay'
*What the %#$@& is happening?!

qaStaHvIS wa' ram loS SaD Hugh SIjIaH qetbogh loD
*Four thousand throats may be cut in one night by a running man.

qatlh qatlh Datlhob?  buD QaD!
*Why ask "why"?  Bud Dry!

qatlh qatlh Datlhob
*Why ask "why"?

qogh vItuQmoHHa'pu'
*I have taken off my belt.

qoS Quch DatIv @FN@! jaghpu'lI' DaghIjjaj!
*Have a Happy Birthday, @FN@!  May you scare your enemies!

QaH! jIpumpu' 'ej jIHu'laHbe'!
*Help!  I've fallen, and I can't get up!

Qapla' batlh yay tevmey je!
*Success, honor, victory, and prizes!

QIpwI'Hom nga'chuq wIrI'neS Hoch!
*All do the honor of hailing TFLT!

QI'tomer'a'?  QI'tomerDaq Heghpu' vavwI'!
*Khitomer?  My father died at Khitomer!

Qob jIH!  quttajDaq Qob.  'ej tevwI' 'oH Dujvam!
*I am Qob!  Qob of the Crystal Dagger!  And this ship is my prize!

Qoylu'taH DaneHbe'chugh Dajatlhbe'
*If you do not wish something to be heard, do not say it.

Quch! Quch!  bel! bel!
*Happy! Happy!  Joy!  Joy!

QumwI'wIj vItu'laHbe'
*I can't find my communicator.

QuvlIjDaq yIH tu'be'lu'jaj.
*May your coordinates be free of tribbles.

ravDaq jIDIngtaH 'ej jIHaghtaH!
*Rolling on the floor laughing!

reH HIvje'lIjDaq 'Iw ghargh Datu'jaj
*May you always finda a bloodworm in your glass.

reH Suvrup SuvwI''a'
*A great warrior is always prepared.

rIHwI'mey, pol jaHtaH, 'ej jaHtaH, 'ej jaHtaH...
*Energizers, they keep going, and going, and going...

rut SoH Duchargh targh, rut targh Dachargh SoH
*Somtimes you get the targ, sometimes the targ gets you.

SoSlI'!
*Your mother!

SoSoy, loD vIHoHta', nachDajDaq HIch vIlanta'...
*Mama, just killed a man, put a gun against his head...

taghDaq chal yav je chenmoHta' joH'a'
* In the beginning, God created the heavens and earth.

taH pagh taHbe'
*To be, or not to be.

tera'ngan Hol yIjatlh!  He'So'bejtaH QIchlIj!
*Speak English!  Your accent stinks!

tlhIngan DabuSchugh vaj tlhIngan Damoj
*If you think only about Klingon, then you become Klingon.

tlhonchaj chIljaj!
*May they lose their nostrils!

toH!  SubveQmIwlI'ghachDaq bIvumba'.
*So!  You obviously work in Solid Waste Processing!

tughbe' qajatlh
*I'll talk to you later.

va!!!  waqwIjvo' yIHvetlh yIteq!!!!
*@&%$!!!  Get that tribble off my shoe!!!!

vavmaj QI'tu'Daq, quvjaj ponglIj...
*Our Father, who art in Heaven, hallowed be Thy Name...

veQDuj 'oH DujlIj'e'
*Your ship is a garbage scow!

veQngaSwI' HurDaq yablI' yISuq
*Get your mind out of the garbage container!

verenganpu' yIvoqtaHQo'
*I don't trust Ferengis.

wabbit yIHoH...     wabbit yIHoH!!!      WABBIT YIHOH!!!!!!!!
*Kill the wabbit.. Kill the Wabbit!! KILL THE WABBIT!!!!!!

wa'DIch, chutqeqwI'pu' DIHoH!
*First, we kill the lawyers!

wej jIcheghbej.
*I'll be back.

wIHoHbe'lu'chugh wIHoSchoHmoHlu'
*That which does not kill us makes us strong.

wo' vItoy'qangneS; wo' kuve jIHbe'
*I serve the Empire; I am not the Empire's Servitor.

yap!  nujlI' yISoQmoH, Ha'DibaH!
*Enough!  Shut your mouth, animal!

yIHmey vImuSqu'
*I hate tribbles!

yIjegh pagh bIHegh!
*Surrender or die!

'IwveS : batlh qawlu'taH!
*Bloodfeud:  You will be remembered with honor!

Back to archive top level