tlhIngan-Hol Archive: Mon Dec 12 23:53:21 1994

Blood cries for blood (WAAH!!!)

>>According to Mark J. Reed:
>>..
>>> 	'Iw DIllaH 'Iw neH 	Only blood can pay for blood
>>>
>>> Just a thought.
>>>
>>> -marqoS

>>majQa'! vIparHa'qu'!

>HIja'.  mu'tlheghvam QaQ law', Hoch QaQ puS.  vIparHa'.

'e' vIQoch. wa' QaQ law', mu'tlheghvam QaQ puS 'e' vItu' jIH, mu'tlhegh'e'
ghItlhta'bogh *nIchyon* vIqelDDI'.

>'Iw pummoHnIS 'Iw pumwI'.

(mojaqmey buvHa'ba', 'a) 'oH vIparHa', ghItlhmeH mu'mIS tlhaQ lo'mo' ghaH.
loQ *marqoS* mu'tlhegh vIparHa' je, 'ach 'oH ghItlhmeH [mixed metaphors] lo'.
[Metaphors mixing Huch and bortaS seem a bit inappropriate, I think].
verenganbatlh Dellaw'.

Kudos, tho, to marqoS and Legend, for sealing up this potential can of worms.
I liked both's ideas. The thing is to get the meaning. None of this literal
{'IwvaD jach 'Iw} stuff before considering what the sentence really means.
It's the thoughts, not the words. Speaking of which, {DaHjaj Heghlu'chugh vaj
QaQ ghu'}. Nobody would have thought of that unless they're ridiculous enough
to think of {-lu'} the way I do.

>>charghwI'

>~mark

ghD