tlhIngan-Hol Archive: Wed Dec 15 08:01:25 1993

*QISmaS* wa'Hu' ram 'oH *QISmaS* wa'Hu' ram 'oH *QISmaS* wa'Hu' ram 'oH *QISmaS* wa'Hu' ram 'oH *QISmaS* wa'Hu' ram 'oH *QISmaS* wa'Hu' ram 'oH *QISmaS* wa'Hu' ram 'oH *QISmaS* wa'Hu' ram 'oH *QISmaS* wa'Hu' ram 'oH *QISmaS* wa'Hu' ram 'oH

I sat down monday night to read a bedtime story to my daughters.  They
wanted me to read "The Texas Night Before Christmas" by Jim Rice. (It's a
re-written version of the classic structured for the typical view of
Texas).  Well that started me thinking and here is the result.  There are a
few gramatical problems in it I know of, but can't figure out how to get
around (using an adverb in a compartive for instance).  Feel free to
comment/correct.

*QISmaS* wa'Hu' ram 'oH
juHDaq naQ vIHbe'bej Ha'DIbaH Hoch
qulDaq HuS paSlogh tebmeH *St. Nicholas* cholDI'
ghoD to'baj najvIS langhach Qong puqbe'
QongpaH ghaH be'nal'e' 'ej nIvnav jIH
leS ram maj wIghuH
yotlhDaq qaSlu' 'e' vIQoy
Hur tu'meH jIHDaq jIqetqu'
peDDaq chu' boch maSwov 'e' HochDaq cha'bogh ghajmoH Dungluq wovghach
mInDu'wIj SIv nargh nuq
tepqengwI'Hom chorgh Qa' je 'oH
chIjwI' Sey ghaj 'oH
*St. Nicholas* 'oH 'e' vISov
Qa'Daj nom law' chalHa'DIbaH'a' nom puS
pongmeychaj jach
mara matlh je qeng je qolotlh je
qoreQ QaS je Qel je Qugh je
DungjuHDaq peghoS ra'
HuD'a' chong lughomDI' poch QaD puvmoH SuS'a'
vaj DungjuHDaq puv Qa' tepqengwI' je nob je
tugh tepqengwI' mevvIS DungjuHDaq Qa' qam vIQoy
jIHwIj vIchu'Ha' 'ej jItlhe'
pay' pa'majDaq jol *santa*
Ha'DIbaH DIrmey tuQ
DubDajDaq qeng nobmey boSghach
jaj tagh mechwI' 'e' rur
mInDu' boch
Quch ghegh
qevpobDu' Doq
naHHom rur ghIch
qab'a' ghaj
burghHom ghaj je
vIlegh vaj jIquv
nom wa' mIn SoQmoH
Qobbe' 'e' mu'ang
jatlhbe' 'ach SIbI' vumqa'
paSlogh teb
vaj tlhe'
tepqengwI' ghuHmoHmeH retlh ghIchDaj lan nItlhDaj
vaj jol
Qa'mey jach 'ej puv bIH
boghaj *QISmaS* Quch 'ej boghaj ram majQa' jach 'e' leghghach mejpa' vIQoy
              ____
             |INRI|
             |    |           Matt Whiteacre
             |    |           [email protected]