tlhIngan-Hol Archive: Wed Dec 08 15:58:35 1993

Ru'Dov the Red-Nosed 'er

Another entry for Jeremy Cowan's Xmas drive. What with the phrase "ghIchlIj
DabochmoHchugh, ghIchlIj qanob", I bet this song has an especial poignancy
for tlhinganpu'. To make it a bit more singable, I took the liberty of
cutting the second syllable off each second line (as in: Ha--d very shiny
nose.) It becomes too uncomfortably close to a tongue twister, else. I
omit the 'verse' of this 'song'qoq, since it is too inane, both textually
and musically, to be endurance (plus I don't know how to say Vixen and
Prancer and whatnot. ;) ).

ghIch Doq ghaj wa' 'er *ru'Dov*.
boch ghIchDaj 'e' vIDIS.
chaq 'ervam leghchoHchugh vay',
"wew ghIchvam" jatlhlu'nIS.
luHaghtaH 'ej luvaqtaH
'er latlh Hoch luleghDI'.
'er Quj vay' jeSchoH *ru'Dov*,
not 'e' lutuch naSwI'!
qaSDI' *QISmaS* 'eng ram nugh,
'oH jatlh *SantatlhoS*:
"ghIch wew ghajbogh *ru'Dov*wIj,
DujwIj'e' DaHjaj HIchIj!"
qaSDI', luparHa'choH 'er.
QuchchoH 'ej jach 'er Hoch:
"ghIch Doq Daghajbogh *ru'Dov*,
quvlIj'e' not wItlhoch!"

--
***
"Relax." -- "yIleS." [Three seconds pause.] "Stop Relaxing!" -- "yIleSHa'!"

Back to archive top level