tlhIngan-Hol Archive: Wed Apr 25 02:31:54 2012

Re: [Tlhingan-hol] Eton Institute Klingon Lessons

Felix Malmenbeck ([email protected])

This talk of Klingon "courses" in the Arab region has gotten me thinking: We really should check if that Star Trek resort in Jordan needs Klingon translators. Maybe somebody can get a job teaching Klingon by the poolside :P

> Do'Ha'qu'!  tIqwIj 'oy'moH.
> mamorghnIS!  wIta'laHbej. qImlI'mo' Se'vIr beqmey
> Qaghmeychaj DImaqchugh tlhIngan Hol yejHaD nuqIm.
> nuvaqmaH nuqIm 'ach qay'be'.  vIvaqlu' 'e'
> vIcherghlaH, tlhIngan Hol vInumtaHvIS.

HISlaH. chaHvaD Qaghmeychaj vIja'.

...'ach maDochHa'meH potlhqu' mamorghtaHvIS. ghojqangwI'pu' DIghIj wIneHbe'.

loQ Dub'eghlaw' Eton yejHaD. FacebookDaq QInvam lulab:

www.facebook.com/Eton.Institute/posts/10150711103743310

    Share this post for a chance to win an AED100 voucher! Winners will be picked at the end of each day.

    Boldly speak like no earthling has before!

    Klingon Lesson 1

    What do you want (equivalent to hello) - nuqneH

    Honor to meet you - qaqIHneS

    What's your name? - nuq 'oH ponglIj 'e'?

    It's not a problem (equivalent to welcome) - qay'be'

qarbe' natlIS Dung mu'tlhegh chaHvaD 'e' vIja' 'ej ngoDvam lulaj.