tlhIngan-Hol Archive: Sun Jul 20 18:39:03 2008

Re: toH. qaD. qaDmey vIparHa'.

Doq ([email protected])

tlhIngan Hol DajatlhlaHchu' 'e' Damaq, 'ej Dajatlh:

> jImIyQo' 'ach SoH rur 'e' jagh HoS Dun je vIjeyDI' jIlopQo'
> je.

I suggest that you don't quite understand how to use {'e'}, and what
you actually meant to say was:

<<jImIyQo' 'ach Dururbogh HoSbogh jagh Dun vIjeyDI' jIopQo' je.>>

bInajtaHvIS, chaq choyeyta' 'ach DaH vIjeybe'lu'taH. jaghwI' SoH wej
'e' Dabaj. jaghwI' Damojpa' bIpotlhnISchoH. lutmey Dogh jatlhbogh
qanwI' SoH neH.

Doq

On Jul 18, 2008, at 5:26 PM, Fiat Knox wrote:

> --- Doq <[email protected]> wrote:
>
>> chovuvchugh qoj chovuvbe'chugh qoj muvuvchugh SuS qoj
>> muvuvbe'chugh SuS... jISaHbe'. bIpotlhchu' 'e' DaHarlaw'.
> jIHvaD bIram.
>> SoHvaD jIramchugh, jISaHbe'.
>
>> choyajbe'ba'. ram.
>
>> yInlIj mach yItIv 'ej yInwIj mach vItIv.
>
> jImIyQo' 'ach SoH rur 'e' jagh HoS Dun je vIjeyDI' jIlopQo'
> je.
>

> Peace,
>

> Alex.
>
> "Oh, I love it when they /ask/ me to corrupt them ..." - Me, talking
> to Nai, Mar 01 2008
>
> "You people and your quaint little categories." - Captain Jack
> Harkness, Torchwood
>
> "We're grown ups now, and it's our turn to decide what that means."
> - Randall Munroe, http://xkcd.com
>
> Conquer the Universe with me! See how at http://fiat-knox.livejournal.com
>
> We are now leaving the Kingdom of Star Trek and entering normal space.

> Not happy with your email address?.
> Get the one you really want - millions of new email addresses
> available now at Yahoo! http://uk.docs.yahoo.com/ymail/new.html

Back to archive top level