tlhIngan-Hol Archive: Thu Jul 12 23:17:26 2007

Re: qep'a' mebna'

Lieven Litaer ([email protected]) [KLI Member] [Hol ghojwI']

> I'm pleased to be able to confirm that Marc Okrand will once again be
> attending the qep'a'.

majQa'! taHjaj Hol!

> I believe he's also gifting us with a new word (perhaps more than one?).

'e' vItulqu' jIH je. Do'Ha' naDev ghItlhmeH poH vIHutlh, 'ach tlhIngan Hol vIghojtaH 'ej oH vItIvbejtaH. Hutlh mu'mey law'. mu'mey lI' nunob 'e' vItul.
Dajbej tlhIngan Ha'DIbaH pongmey, 'ach tera' mu'mey DIpoQ je. De'wI' mu'mey vIneH. QInQuv, 'evnagh Daq je vIDel vIneH - chaq Soj 'op ponglaH je?

jIloStaHvIS jISey'qu'...

Quvar 'utlh.