tlhIngan-Hol Archive: Mon Oct 23 23:37:45 2006

Re: Klingon WOTD: reH (adverb)

naHQun ([email protected])

On 10/7/06, [email protected] <[email protected]> wrote:
> This is the Klingon Word Of The Day for Saturday, October 7, 2006.
>
> Category: Adverbs
>
> Klingon word:   reH
> Part of Speech: adverb
> Definition:     always
> Source: TKD (105 KE, 120 EK)
> Swedish: alltid, ständigt

Used in canon:

bortaS bIr jablu'DI' reH QaQqu' nay'
Revenge is a dish which is best served cold. TKW

yIntaHbogh qagh jablu'DI' reH nIvqu'
qagh Gagh is always best when served live

reH bang larghlu'
Love is always smelled. TKW

reH lugh charghwI'
The victor is always right

'avwI' nejDI' narghta'bogh qama' reH 'avwI' Sambej
When an escaped prisoner looks for a guard, he always finds one

reH tay' ghot tuqDaj je
One is always of his tribe

reH 'eb tu'lu'
There is always a chance

reH Suvrup tlhIngan SuvwI'
A Klingon warrior is always prepared to fight

reH Heghrup tlhIngan SuvwI'
A Klingon warrior is always prepared to die

bImejDI' reH betleHlIj yItlhap Never leave without your bat'telh

reH boch qutluch lo'lu'bogh
The used kut'luch is always shiny

reH Hegh yoHwI'pu''e'
Always it is the brave ones who die

reH DuSIgh vavlI'
Your father is a part of you always

HoD QaQbe ghaH; reH to'waQ yIv He/she is not a good captain; he/she
always chews ligament (idiom)

reH tlhol'a' tlhIngan Soj
Is Klingon food always raw?

reH Suvrup SuvwI''a'
A great warrior is always prepared. PK

batlh maHeghbej 'ej yo' qIjDaq vavpu'ma' DImuv. pa' reH maSuvtaHqu'
Then we die with honor and join our fathers in the Black Fleet where
we battle forever. Anthem

> Homonyms:
>        reH (verb) - play

no notes.

~naHQun

--
Can that which is unsavoury be eaten without salt? or is there any
taste in the white of an egg?

Back to archive top level