tlhIngan-Hol Archive: Sat Jul 03 13:22:19 2004

Re: no more verbal battles

From: <[email protected]>

> I disagree that it was not a waste of time.  I found it personally very
> upsetting.  I admit I learned a lot during the experience.  I also lost a
lot of
> the fun I had in Klingon.  I considered simply abandoning Klingon
altogether,
> but I know that if I just wait it out, I'll get interested in it again.

reH jIH'e' chonuQ 'ej choQeHmoH.  vaj qanuQchugh 'ej qaQeHmoHchugh, qatlh
jISaHnIS?  wejpuH.

reH bIqel'eghqu' neH.  qaSuvpa' chonuQtaH 'e' DatIv.  ngoDvam yItemQo'.  Hol
DaHIv 'e' DatIv.

bIjatlh "I also lost a lot of the fun I had in Klingon."  belwIj QIH 'oHmo'
bellIj'e', bIbelHa' 'e' vISaHbe'.  ghomvam chutmey vIpabtaH, ghomvam ghob
vIpabtaH, 'ej DIbwIj QIH DaneHbogh vIbottaH.  chutmey DawemtaH SoH'e'.

maghoH DaneHchugh, HImawQo'!  napqu' qeSvam.  'ach yajHa'ghachqoqlIj vIyaj:
bIHem 'ej bImul 'ej bIQap DaneH, vaj chomaw wej 'e' Damev.  qaHar: maghoH
DaneHbe'; bIQapqu' DaneH.

qaStaHvIS DIS law' muQeHmoH nIrurbogh ghotpu' 'ej mu'IQmoH 'e' vIchaw'.
De'wI' vImejDI' jIvumlaHbe' 'ej jIQublaHbe' tlhoy jI'IQqu'mo'.  DaH temmeH
HoS vItu'pu'.  not tuSeHqa'!

SuStel
Stardate 4506.0

Back to archive top level