tlhIngan-Hol Archive: Thu Jan 29 09:12:59 2004

Re: Help with bible verse

Scott Willis ([email protected]) [KLI Member] [Hol po'wI']

----- Original Message -----
From: "Heather Myers" <[email protected]>
To: <[email protected]>
Sent: Wednesday, January 28, 2004 6:55 PM
Subject: RE: Help with bible verse

Well, it's a start, and I will give my suggestions:

> qo' muSHa'qu'mo' Qun'a'
>
> boghpu'bogh neH puqloDDaj nob,

I suggest {wa' puqloDDaj nob} "He gave his one son".

> Qaw'be'lu'meH voqbogh Hoch.

Switch 'em around: {voqbogh Hoch Qaw'be'lu'meH}

I recall seeing this particular verse in Klingon, quoted as coming from the
KBTP, in a non-KLI publication. As soon as I can get it, I will post it, if
someone actually involved in the KBTP doesn't beat me to it.

And re: Kha' Lar Vestai-Wardach's protest that Christianity "infects"
everything:

qatlh SoHvaD qay' *Christianity*?
rop'e' 'oHbe' *Christianity*. lalDan 'oH.
*Christian* jIHbe'. (qaStaHvIS Hut DIS, *Wiccan* jIH.)
chaq 'op *Christian* qechmey vIpar, 'ach chaH vItIchrupbe'.
*Christianity*mo' qaS noH law', QIH law', Hegh law' je 'e' vItembe'.
'ach ben law'qu' qaSpu' wanI'meyvetlh.
DaH, roj HochHom *Christians*.
Hegh, QIH, noH je neHbe'bej.

'ach ngoDmeyvam DIqelnISbe'.

tlhIngan Hol po'wI'pu' maH net Sov.
mu'meyvetlh mugh neH neH *proprinting*.
vaj maHvaD ghel. vaj wIQaHnIS 'e' vIHar.

mu'mey *Torah*vo', *Upanishads*vo', *Koran*vo' joq mugh neHchugh
*proprinting*, bImorgh'a', Kha' Lar Vestai-Wardach?

vIHon.

machoH neHbe' *proprinting*. QaH neH neH.

'ej qaqawmoH: tlhIngan Hol Daqelchugh, DIvI' Hol Dalo' net chaw', 'ach latlh
Daqelchugh, tlhIngan Hol yIlo'!

SKI: A defense of the Bible verse translation request.

--ngabwI'
Beginners' Grammarian,
Klingon Language Institute
http://kli.org/