tlhIngan-Hol Archive: Sun Jan 11 15:44:48 2004

RE: Klingon localization of GNOME

Heather Myers ([email protected]) [KLI Member] [Hol ghojwI']

SuqID, qar'a'?  tlhIngan Hol yejHaDvaD Sujatlh.  tlhIngan Hol
jatlhwI'pu' law'qu' ghaj.  paqmey puS lIngta'.   Hoch DIS ghom.  noy.
chay' <tlhIngan Hol yaj 'Iv?> bojatlhlaH'a'?  tetlhvamDaq Qun bolI'DI',
tlhIngan Hol yajlaH vay'.  teHbej ngoDvam.  'ej DaH tagh Quj football.
vItIv vIneH.  vaj jImej.

You're kidding, right?  You're addressing the Klingon Language
Institute.  It has many, many Klingon speakers.  It's produced several
books.  It meets every year.  It's famous.  How can you say, "Who will
understand Klingon?"?  When you send a message to this list, someone can
understand Klingon.  This fact is certainly true.   And now the football
game is starting.  I want to enjoy it, so I'm going.

jIqel ghojwI'
<batlh wo' yejHaD je vItoy'mo' jIHem>