tlhIngan-Hol Archive: Fri Jan 02 14:36:26 2004

Re: paSlogh (was: Re: Resources)

Lieven Litaer ([email protected]) [KLI Member] [Hol ghojwI']

> bIlugh. taQbej. 'ej DaHjaj muSaghHa'moHbej. vaj jIqIDtaH:
>
> reH chang'eng chenmoHjaj Hoch paSloghlIj!

chang'eng chenmoHlaHbe' Hoch paSlogh.
chang'eng luchenmoHlaHbej Hoch paSloghmey.
(but only if you have only two of them ;-)

reH tay'taHjaj paSloghlIj!
DaH jISaghchu'be' je jIH, 'ach reH Hol vIbuS net Sov.

loQ jImIS:
reH chang'eng 'oS'a' paSlogh mu'??

You guys keep talking about "socks" using {chang'eng} and {paSlogh}.
If {paSlogh} does /not/ imlpy "pairs", then we cannot say {bID paSlogh}...
(I always thought of it as a pair of socks, but apparently it's just
inherently plural)

Okay, since Klingon is very short, I think a Klingon would never bother
about losing one sock. He'd just say
   {paSloghwIj Qaw'lu' jay'}
   "My socks are destroyed"

Gee... whatta topic!!
I bet MO has never thought about that :-)

Quvar.