tlhIngan-Hol Archive: Fri Jan 02 06:28:34 2004

Re: paSlogh (was: Re: Resources)

Agnieszka Solska ([email protected]) [KLI Member] [Hol po'wI']

tlhob Philip:

>>vay'mey vIjatlhpu'bogh DamuchtaH.
>
>yImugh! "You are performing the somethings which I said"? jIyajbe'.

"You continue to present things which I have said."

(jIchID: taQlaw' mu' <<vay'mey>> )

>>loQ mumer ngoDvam: qaStaHvIS qepHom le'be'bej mu'meywIj. ram HochHom.
>>chaq Dap 'oH 'op'e'.

>qIt. 'a SovlIj vIvoq.

vIttlhegh yIlIjQo': yIvoq 'ach lojmItmey yISam.
vaj, tlhoy SovwIj yIvoqQo'!  {{;-)

>motlh Dap Dajatlhbe' 'e' vIHar.

muquvmoH vuDlIj.

>bIHemHa'qu'.

{{:-o
nuqjatlh?? I am WRONGLY proud??!!
quvwIj DatIch 'e' DanID'a'??
vItvam yISov: jIHemchoHDI' not jIHemHa', reH jIHemchu' jay'!!

jIqID neH. {{:-)
motlh Dap vIjatlhbe' ('e' DaHarlaw').
'ach pIj Dap vIjatlh 'e' vItIv. {{;-)

>I think the subject only came up as an aside to some other conversation; as
>I recall, you mentioned that we do not know a word for one sock and that
>this has caused problems or difficulties in the past.
>
>mISmoH mu'vam. taQ.

bIlugh. taQbej. 'ej DaHjaj muSaghHa'moHbej. vaj jIqIDtaH:

reH chang'eng chenmoHjaj Hoch paSloghlIj!

'ISqu'