tlhIngan-Hol Archive: Thu Apr 22 08:39:23 2004

Re: QIpwI' jIHmo', QaH vIpoQ...

qurgh ([email protected])

If you are using IE, it can be tricky to get working, if you want to email me
off list, I'll help you through it all :)

qurgh

ghItlh Scott Willis <[email protected]>:

> Qo'noS QonoS vIlaDtaHvIS, pIqaDqoq vIlo' vIneH, 'ach mIw vIyajbe'chu'.
> (naDev mIw QIjlu' 'e' vISov, 'ach not vIyajchoH.)
> *IE* vIlo', 'ej Unicode mIw vIlo' vIneH.
> muQaHqang vay', 'ej muQaHrup vay', vaj HIrI'. [email protected]
> yIlo'.
> SKI: I need some help using Unicode to read Kronos Chronicles in pIqaD.
>
> --ngabwI'
> Beginners' Grammarian,
> Klingon Language Institute
> http://kli.org/
> HovpoH 701446.5

For a free wizage.net web based email address, email me!

Back to archive top level