tlhIngan-Hol Archive: Thu Apr 22 07:07:21 2004

Re: jabbI'ID QuvwIj vIchoH vIneH

Shamammd ([email protected])

In a message dated 4/22/2004 8:28:59 AM Eastern Standard Time, Shamammd
writes:
jabbI'ID QuvwIj vIchoH vIneH 'ach telthvamvaD jabbI'IDmey vIHevtaHmeH, chay'
vIta'laH? *encartis*Daq jabbI'ID vIngeHpu', 'ach Qagh QInmey vIHev neH. Hu'
*kli*Daq jabbI'ID vIngeHpu' je, 'ach mujang pagh.
I want to change my email address but how can i do this and continue to
receive the kli list emails? i sent email to encartis, but only received error
messages from them. also, i sent email to kli a few days ago, but no one
responded.
---
  jabbI'ID QuvwIj vIchoHmoHmeH, jabbI'IDDaq *WOTD* De'vam tu'lu', 'ach
mu'vam vIqonDI',  jabbI'IDmeyvam vIpolHa'. Do'Ha'qu'.

to change my email address, this information is in the WOTD email, but as
soon as i record the word, i delete the email. too bad!

reh taHjaj tlhIngan Hol!

weQqul
bIjatlhnISchugh, tlhIngan Hol yIjatlh!
HovpoH 701446.5