tlhIngan-Hol Archive: Thu Apr 22 06:29:42 2004

jabbI'ID QuvwIj vIchoH vIneH

Shamammd ([email protected])

 jabbI'ID QuvwIj vIchoH vIneH 'ach telthvamvaD jabbI'IDmey vIHevtaHmeH, chay'
vIta'laH? *encartis*Daq jabbI'ID vIngeHpu', 'ach Qagh QInmey vIHev neH. Hu'
*kli*Daq jabbI'ID vIngeHpu' je, 'ach mujang pagh.
I want to change my email address but how can i do this and continue to
receive the kli list emails? i sent email to encartis, but only received error
messages from them. also, i sent email to kli a few days ago, but no one
responded.

reH taHjaj tlhIngan Hol!

weQqul
bIjatlhnISchugh, tlhIngan Hol yIjatlh!