tlhIngan-Hol Archive: Mon Mar 10 16:55:58 2003

lut tlhaQ: not

You will soon notice that the translation is not literally, it's a klingon version and an english version of the joke.

tach qaqwIjDaq jIba'.
pay' 'el be' 'IHqu'. jIHvaD ghaH 'IH law' Hoch 'IH puS.
be' vIghommeH nab vIbuS, loQ jIQub, 'ej waghbogh 'Iw HIq Dunqu' vIje'.
QInHom vIgher: HIq wItlhutlhmeH matay' DaneH'a'?
ghaHvaD HIq bal QIn je qem jabwI' 'e' vItlhob.
QInwIj laD be', jIHvaD mon 'ej vay' ghItlh je ghaH. QInDaj qem jabwI'.

I was sitting in my favorite bar. Suddenly, the most beautiful girl in the world came in. I thought about how I could get to talk to her, and I decided to order the most
expensive champagne bottle available. I wrote: "Would you like to to drink this bottle together with me?", then I asked the waiter to bring the bottle and the message to
her. The girl read the message, she smiled at me and then also wrote a message, which the waiter brought me.

jIlaD:
jawwI' quv, HIq wItlhutlhtaHvIs matay' DaneHchugh vaj yIqIm.
yo'lIjDaq Duj'a' DaghajnIS. juHlIjDaq wa''uy' DeQ DaghajnIS.
yopwaHlIjDaq bID 'uj vIpoQ. juHqo'Daq leSmeH juH Daghajchugh, chaq jIQuch.

I read: "Dear sir, if you want me to drink this bottle with you, then you need a Mercedes in your garage, one million on your account, seven inches in your pants, and a
vacation home in the carribeans would be nice."

jIlaDtaHvIS jImonchoH, ngugh jIghItlhqa':
joHwI' quv, yo'wIjDaq qItI'nga', qIvo'rIt, bI'rel tlharghDuj je vIghaj.
vagh juHmey vIghaj, 'ej Hoch juHDaq cha''uy' DeQ tu'lu'.
juHqo'Daq leSmeH juH vIghajbej. vulqanDaq, tera'Daq, DenIbya'Daq je latlh vIghaj je.
'ach NOOOOT - chaq SoH 'IH law' Hoch 'IH puS - not yopwaHwIjDaq wa' bID vIpe' jay'!!
bal yInobHa' neH.

I read this smiling, and I answered:
"Dear lady, in my garage there is a mercedes, a pontiac, and a ferrari. There are two million bucks on each of my five accounts, and I have a vacation home in Hawaii,
in Rome, in Florida and one in the Rocky Mountains. But NEEEEVEEEER in my whole life, not even for the most beautiful girl in the world, I will NEVER cut three
inches! Just give me back the bottle."

Quvar.
  lumbe' tlhInganpu'

Back to archive top level