tlhIngan-Hol Archive: Sat Dec 13 06:59:14 2003

Re: tagh'a jIlIH'egh

Agnieszka Solska ([email protected]) [KLI Member] [Hol po'wI']

ghItlh Philip:

>tera'ngan jIH. Philip 'oH pongwIj'e'. tlhIngan Hol  vIghojtaH. (jatlh
>'ISqu': «tlhIngan Hol DaghojtaHbe'; DaghojlI'». loQ jIQoch.)

vuDwIj vIchoH. mu'meyvam vIjatlhDI' jImuj. qaqbej mu'tlhegh <<tlhIngan Hol
DaghojtaH>>.
Hol ghojDI' vay' not ngoQDaj chavchu'. reH laHDaj DublaH.

ghItlh je:

>>'ach Dojqu'bej Philip Hol ghojmeH laH.  not ghaH vIleghpu', 'ach tlhIngan
>>Hol jatlhchu'taH!  majQa'!
>
>That was partly my intention... to show up on the scene not a complete
>newbie. Though I ended up procrastinating joining this list for so long
>that I wound up with quite a bit of Klingon under my belt when I did start
>posting.

bIQapchu'. ngoQlIj Dachavbej.

'ISqu'