tlhIngan-Hol Archive: Thu Aug 07 12:08:21 2003

RE: jechwIj Hotlhlu''a'?

Eric Andeen ([email protected]) [KLI Member] [Hol po'wI']

ghunchu'wI':

> qep'a' Cabaret muchwI'pu' law' vIqon.  Hoqra'wIjDaq
> qabmey law' vIHotlhlaH. 'ach wa' nuv vIHutlh:  jIH!
> QuchwIj jechHomwIj je vItuQtaHvIS jIqon'eghbe'.
> mucha'laH'a' vay'?

> I took photos of lots of people at qep'a', but I'm
> completely missing any records of me in costume
> Saturday night.  Let me know if you have anything
> you can share with me.

bomtaHvIS Qanqor, 'ej QoQ navDaj Da'uchtaHvIS, tlhIH Saqon. Do'Ha'
ngaDbe'law' Hoqra'wIj, 'ej pupbe' ta vIqonbogh. 'ach SoHvaD vIngeHbej.

pagh

Back to archive top level