tlhIngan-Hol Archive: Tue Jan 29 15:24:25 2002

RE: Klingon alphabet -pIqaD

Ahh, meqwIj QIjpu' SuStel. qatlho'.

That's exactly what I was doing. I scrabbled around for about 20
minutes, looking for the HolQeD article (in 2:3 page 8) which told how
to say "about" in tlhIngan Hol.

lo' ghaj HolQeDmey ngo' 'e' vISov. meqvammo' bIH vIje'.

'ach "question"wIj jangpu' pagh.

chay' "question" Damugh?

qurgh

Back to archive top level