tlhIngan-Hol Archive: Sat Sep 05 11:15:49 1998

Retroflexes

    Hol chu' vIghoj 'e' vIwuq. *Pintjatjara* ponglu'.  Holvam jatlh
HochHom DebDaq yInbogh *Australia*nganpu'. QIchmey ghajbogh tlhIngan Hol
rur HochHom QIchmey ghajbogh *Pintjatjara*. QIch *retroflex* lo'
*Pintjatjara* je. *Pintjatjara* QIch *retroflex* vIjatlhmeH QaH vIpoQ.
tuQaHchugh Hol tejpu' vaj jIQuch. ([email protected])Daq pejang.
tlhIngan Hol 'oHbe' *Pintjatjara*.

tlhIngan Hol Dayajbe'chugh:
    I'm planning to learn an Australian Aboriginal language,
Pintjatjara. It's got some odd retroflex sounds in it that I'd like some
help on. If any of you linguists people out there can give me a hand,
please email me directly, 'cos Pintjatjara is kinda off-topic on a
tlhIngan Hol list. :) Tanks.

--
Lt. Cdr. Sarah Barrows, Starfleet
------